Nem nagy dologról van szó, viszont adott esetben annál bosszantóbbról. Mi a helyzet akkor, ha hibrid Exchange környezetet használunk, de pl. magyarul jelenik meg minden, nem csak a normál portál, de az pl. admin portál, az Exchange admin center és az owa is. A teljes lista:
- Office 365 alapoldal
- Általános beállítások és menü
- Office 365 Admin portál
- ECP
- Video
- Groups
- OneDrive for Business
- Delve
- Office Online
- Planner
- …
Nem hibrid esetben ez nem gond át lehet állítani, a felületen:
Azonban ez a menüelem a szinkronizált felhasználóknál egyszerűen hiányzik:
A megoldás az, hogy a helyi AD-ban a felhasználóhoz tartozó preferredLanguage attribútumot átállítjuk.
Active Directory Users and Computers-ben be kell kapcsolni a View/Advanced Features-t
Ezután a felhasználó tulajdonságait megnyitva megjelenik az Attribute Editor fül:
Ezután lehet átírni a preferredLanguage attribútumot:
A nyelvi kódok listája
Mindez PowerShell-ből:
Set-ADUser user@cegnev.hu -Replace @{'PreferredLanguage'="en-US"}